Sektor mleka vstopa v novo triletno obdobje promocije

Sektor mleka vstopa v novo triletno obdobje promocije

Kmetijstvo, Živinoreja  | 
vir: MKGP

vir: MKGP

MKGP obvešča, da sektor mleka vstopa v novo triletno obdobje, v katerem se bo izvajala promocija kmetijskih in živilskih proizvodov v tem sektorju. V tem času so zavezanci po predpisu, ki ureja omenjeno promocijo, dolžni plačevati prispevek za promocijo.

Ključne besede: sektor mleko, promocija, kmetijski in živilski proizvodov

 

 

 

 

 

 

 

 

V letu 2011 je stopil v veljavo Zakon o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov (Ur.l. RS, št. 26/11 in 57/12, v nadaljevanju ZPKŽP), ki zavezuje sektorje, ki se odločijo prostovoljno vstopiti v promocijo po tem zakonu, da prispevajo določeno višino prispevka za namen promoviranja kmetijskih in živilskih proizvodov.

Obveščamo vas, da  Sektor mleka vstopa v novo 3. triletno programsko obdobje, ki bo trajalo od 1.1.2023 do 31.12.2025, kar pomeni, da se bo za to obdobje obračunaval prispevek za promocijo (skladno z Uredbo o obveznem prispevku za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov za zavezance sektorja mleka za obdobje 2023-2025 – Ur. l. RS 77/22).

Sektor mleka tako nadaljuje s plačevanjem prispevka po že utečenem postopku, in promocijskimi aktivnostmi tudi v letih 2023, 2024 in 2025.

Vrednost višine prispevka ostaja enaka kot do sedaj, in sicer 0,50 eur na 1.000 l mleka.

Navodila in ostale podrobne informacije o prispevku najdete na tej povezavi: https://www.nasasuperhrana.si/za-pridelovalce/zakonodaja-dokumenti-obrazci-promocija/.

Vsa vprašanja v zvezi s prispevkom in promocijo, pa sprejmemo na elektronski naslov: prispevek.promocija.mkgp@gov.si ali na telefonski številki (01) 478 90 98.

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Trženje in promocija

Podeželje v mestu Ljubljana 11. maj

11. 05. 2024 ob 08:00

Pogačarjev trg, Ljubljana

V Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije dogodke Podeželje v mestu že od leta 2005 pripravljamo z željo, da se gospodarji kmetij predstavijo prebivalcem in obiskovalcem Ljubljane. Sporočilnost ponudbe s kmetij, njen odnos do okolja in tradicije ter njena kulturna in družinska identiteta je to, kar zanima in ceni sodoben potrošnik. Vabimo k sodelovanju!